Powered By Blogger

Monday, February 14, 2011

aku . punyak . diri .

hOlla2.. ! asalamualaikum.. hehe, da nak msok mahgrib ne, sj nak post somethin at blog b4 azan masuk..
                                            
                                        lihatlah keindahan Allah S.W.T .....tetibek jek .. heheh
nak bagi ceramah sket ley? bukan ceramah aa,tazkirah2..da lme ta testing suare dpn orang ramai ne, :))
mulamula...tajuk ak pd senja yang hening ney .. emm.. pasal diri aku.. xp0n pasal diri org len yang kat lua sane y blum sedar tentang kite ne hamba Allah yang kerdil dimuka bumi ini.. ak ne tade la bagus sangat juz ak tulis ne p0n sebab nak sedaw kan (terkeluarw bhse melaka) HAHA .. yang menyimpang jauh dari landasan yang telah ditetapkan oleh syariat ALLAH s.w.t .. entah, banyak naw setan kecik at diri aku ne, solat pun asik2 j tinggal.. astafirullah.. kdg2 rse nyesal, tp.. buat lg, smpai ta sedaw da bpe thousand dosadosa yang aku kumpul.. ne blum lagi ble lawan ckap mak bapak.. sket2 ble parents soh wat kje, mle la mls, wat mcm2 alasan .. nak mnx maap segan.. d0a j r dalam solat diharap diampun kan dosadosa aku, xpun tyme rye aa bru nak nnges2 bagai! mnx maap.. itulah aku.. ish, aku p0n ta thu, cmne nak clean n clear diri aku ne.. da bpe kali taubat.. tapi ta jalanjalan gak.. bila pk2 bpe banyak dugaan yang Allah bg 2 sebenarnye adalah ujian.. ak ne j yang ta pnh ucap terima kasih padaNya even da banyak kesenangan Allah bg at aku.. aku harap, insyaAllah post aku kali ne, akan sedaw kan diri aku yang sengal2 agy ne, iaitu paling dekat dengan kte adalah KEMATIAN, so egat2 aa tentang dosedose kte ... takutkan bila dengar .. em.. tapi itulah manusia .. da2, jom.. solat.. azan mahgrib at melaka da masok..


                                           bilakitasusah... egat Allah itu sentiase ade dekat kita ...
daaaa~
renungrenungkan..... d^^b
dan SELAMAT beramal :D

No comments:

Post a Comment