Powered By Blogger

Wednesday, February 23, 2011

saya pun ada hati jugak...

asalamualaikum..
salam 1 malaysia...
salam 1 kuim...
testing..testing sore mawi..testing sore muniza..testing sore misha omar...
ehem...ehem...
hahah....terlbey sudah...
teringat lak tyme 2nd tyme ak masok pertandingan bahas at kolej ne...
mmbe aku y ajak kan..follow j la..caye ta ?
jangan tengok aku sebelah mate taw...

tengok aku pakai spek lenkali taw,, bru jelas.. heheh

da..da..jangan nak melalut cik MINIZA (nme bru aku dalam kelas) daq DEll y bg !..
naseb baek ak redha ngan nme baru ak ne dell, 
kalaw ta , tade maap bgmu ! aishh.. heheh

post aku pada kali ini nak membicarakan tentang..tentang..tentang.........
la npe ttbe jek blurr ne..ado0i...nmpk naw makan banyak semut kan..kan..
. tentang hati... murid-murid.. tahu ta hati itu ape ? kalaw ta tahu.. jom kte beramai-ramai pegi ke GOOGLE..searchg wikipedia.. ag pon da lpe la.. apew yang cikgu bio ak ajw.. 
nampak ? banyak plaster an at aty ak ? sdeyy :(

untuk pengetahuan kamu-kamu semua yang bernama sahabat...
.. aku pun ade haty jugak..same cm korg2 ne taw..heheh.. 
tapi sejak 2 menjak ne, aty aku telah terguris diatas perbuatan salah seorang sahabat aku
( ceh.. jiwng lak )*muniza ke ney ?
of kos la ak, tetibe rse nak jadi jiwang malam ne lak..
hahah..

aku ney manusia biase j kot..banyak wat silap, salah, kecuaian dan yang seangkatan ngan nye..
ak tade la expect ak ne sorg y perfect..
tapi ak nak berusaha utk ke arah itu..
tapi, ta smpai2 ag la...
tapi ak suke melihat sesuatu kesempurnaan, 
cewah2.. haha
s0, pape pon korg kne aa tunjuk+ajw aku..
aku ta kesah kalaw korang nak hempok ak macam bola sepak ke, ape ke..
tapi jangan aa ptos kan frenship kte !
BLOCK kat fb pon jangan..
mak ta ske nyah !
hahah..

ah, tengok mmbe ak ne, sejak2 sem 2 ne, makin msok air jek, hahah.. sehari ta gado ngan ko, ley wat ak gle ! xD

kepada spe2, jangan terase eh, c0z bnde ne tade kne mngne ngan org y...
lu pk la sendri !
sekian..
wasalam...
sayonara beb !
jangan nak ktok blog aku,
tombok lelaju kang

kenal aty aku dulu, n then baru ley ktok2 bagai sal diri aku~

amacam.. cantekk ta ? tgok aa spe yang amek.. heheh
dush! dush ! dush .. !
hamek kaw !
pegi tdo la!
sok da la klas pg, heheh
oke2.. babai pd dri aku ..
muniza 0'abdullah...

No comments:

Post a Comment