Friday, April 8, 2011

mengundi ._______.

Belajarlah berdiri dahulu sebelum cuba untuk berlari
 
 
 
paham x ape yang ak cube sampai kan kat sni,
x paham ?
oke, ak terang kan.
ikot pemahaman aku la.
kalaw salah sory..
heheh.
maksudnya : kte kne blaja dlu mcm mne nak berjaya dalam idop, urus kan diri sendri+handle sesuatu masalah 
sebelum kte memula kan langkah yang seterusya..
langkah yang seterusnye,
bermaksud sesuatu yang lebih besar,
mcm kte diberi amanah untuk melakukan sesuatu
oke ?
ape ?
x paham ag, da r, biaq pi naa..
ak sorg j yang paham, 
 
oke, ak nak cte ne, 
kat kolej ak
KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA (KUIM)
cantekk x ? PINK gituuuu.. i like !


telahlah melakukan proses pengundian (ape skema naw lak ayat aku)
yang telah berlangsung selama SEHARI j, 
hahah..

bpe lme la ko nak ktorg mengundi.. kolej ktorg kecik j,
bukan macam uitm ke, 
besaw (melaka2)


ne antre kempen yang telah dijalan kan la.. untuk persepsi pnye..fakulti aku. 






ramai jugak la mmbe ak yang jadi calon..
tahniah jugak kepade syuh(roOmate ak)
yang menang utk kusi exco,
ta siasia ak ajw ko cmne nak wat manifestO !

dan hari 2 jugak, ak ngan najwa pegi mengundi..
semangat !
tapi ade sorg j budak ney yang seboleh2 kitorg tanak X nme dy..
hahah..
x tahu r npe,
geram !
padan r muke !
jahat ?
so what !

di situ ! mis najwa sedang mengundi !

aku pun macam nak pegi bertanding je pasni, tapi.
sem4 nanti kot..
aku nak kumpul kan peminat2 aku dlu sampai sem4 nanti..
haha.
nanti senang r dorg nak undi aku..(berdasarkan pemerhatian )
semakin banyak orang kenak, semakin banyak orang akan undi)
btol ke , entah cek ta tahu ;(
bukan nak gle kuase ke ape.
sekali sekale nak gak pegang jawatan at kolej 2..
nak soh budak2 DUUS pegang jawatan..
asik budak kaunseling j,
lemaw mak !

najwa pon da janji nak masok bertanding..
aku persepsi,
dy mesty la nak MPM..
besaw sket..
heheh,
 
yeahh.. model promote kan pilihanraye ktorg..heheh
 keputusan pun da diketahui,
spe yang menang 2 tahniah,
yang da kalah 2 x payah nak cube ag..
ak nak masok bertanding pasni,
jangan nak ngade2 masok byk2 kali,
bagi peluang kat ak lak..

oke.. babai !
aku dan rakan rakan :)

No comments:

Post a Comment