Saturday, April 9, 2011

sahabat pegang-pegang kepala.

http://sudirman1809.blogspot.com/2011/04/contest-lagi-untuk-anda.html
asalamualaikum..
hari sabtu yang sungguh cantek, lagi indah..
++ line tenet yang tengah laju skng..
hari ne je la aku baru ade mase nak godeh2 blog..
kat rumah sewa aku mane la ade line wifi..
hangen aku.. ><
hahah

oke-oke.. tengah mengodeh, sekali ternampak la contest ney..
aku tertarik, sebab pasal sahabat..
korang sume ade kwn comolot baek kan?
aku pon ade gak..
kawan baek ak TERAMAT la jahat baik !

 
contest ney dianjurkan oleh..
abg sudirman kita..!
yeahh..
abg, macam da lme j kte kenal kan..
heheh
thanx ade kan contest semacam ney,,
 
intro: 
nme penuh : najwa binti mohd nasir
duk kat jOhor !
status : ??

xle tunjuk mke. haram2 !
KAWAN KETOK KETOK KEPALA~
tajuk aku kali ini,kerana.. cuba la korang bayang kan, kalaw ade antre kawan-kawan korang 
yang ketok kple korang mesti korang hangen kan.
cubala kalau bFF korang yang buat ? korang marah x ?
tapi, bg aku, 2 bnde nORmal ..
macam ney.

sahabat yang terpilih j boleh pegang kepale aku.

nama  manusia ni najwa nasir.umur dia sme ngan aku la.19 oke. kami muda lagi. heheh. dia ne asal johor, sO, johorian la. amek 1 kos ngan aku, diploma undang-undang syariah.
aku kenal dia dekat kelas tutor aku la, 
sekelas ngan aku.
kalau kat hostel, dia duk tingkat2, aku duk tingkat 3.
selalu ajak aku g kelas.
ta penah bawak aku ke jalan kemungkaran.
selalu bagi tazkirah baek punye kat aku.
 
otak dia 50-50 la cm aku kan. gilagambar !

 walaupun aku ta kenal dia mse baby ag.
x sampai setaun kot aku kenal dia.
tapi ade bnde yang best wat aku terMAGnet ngan dia
n da banyak la pasal dy aku da tahu..
n aku byk gak la tahu pasal dia tue pun secare sKOdeng. 
paham ?
lalalalalala~
nak aku senarai kan ?
nak ?x payah la,heheh..
dia pun da banyak tahu pasal aku, tapi ta semua la..
 
banyak benda yang pahit+masin yang da aku buat dengan dia,
banyak taw.
banyak gila gambar yang aku da amek ngan dia, mne la tahu,
1 hari nnti dia tanak kwn ngan aku ag.n + boleh kate setiap minggu aku gado ngan dia.
perbezaan aku ngan dia terlalu banyak.
 banyak !
dia suke kutuk negeri aku,
tapi aku akui la, melaka x sehebat johor !
tapi kalau tade melaka, tade la johor oke.

 
A Famosa, jOhor tade.

ape yang aku respek pasal dia ne,
yang pertama dia budak MRSM,
 
sekolah menengah dia dulu. amek kat pakcek GOOGLE.
 
masok kolej ,
korang pelik ?
dia masok kolej kot.
biase kan budak pandai-pandai masuk MATrik, asASi or Oversea
even result bagos gle mse spm dlu..
dia ta kerek langsung.
bangga kerana dia nak kawan ngan ak yang comel cOmot, cantik xde la canteek sangat kan,
genius xde la sangat.
 
aku <3

kan ade j manusia zaman dulu sekarang yang tersangat la bangga masok MRSM,
tapi, dy TIDAK.
langsung x sme ngan ape yang aku pk kan.
wa tabik sama lu !
+ dalam buat assingment x payah cakap la,
dia memang sentiasa nak yang terbaik+memuas kan hati dia.
ape yang kurang kat aku,dia lengkap kan,ape yang sewel pasal dia, ak tolong ubat kan
 
 

dia la yang selalu g kelas sama-sama ngan aku.
berhujan sama-sama..
panas pun sama, tapi redup sket la, 
aku selalu tumpang payung dia.
 
 
berani kau tinggal kan aku sorang2 kat belakang, kte kawan baek. :(
 
kedekut ilmu pun x..
ble aku ta paham somthin,
dia akan terang kan beribu-ribu kali kat aku sampai aku paham..
hahah, sampai nak terkuar anak tekak dia.
 
kalau aku tade duit pun, dia akan tolong ape yang dia mampu la,
sket pon x kedekut.
aku makan nasi, dia yang selalu masak kan.
SAYANg ko !
kenyang seh kalau sebilik ngan kau..
untung mira ( roommate dye )
patot le dia gemok !

perkara paling best tentang dia..
ialah, dia suke wat assingment sorang-sorang,
n then bile ahli kumpulan dia x berikan keje same yang sepatut nye,
kompem dia akan BER-hangen !
btol ?
bukan senang nak tengok dia hangen bagai ne,
+ aku pon selalu kne ngan dia, aku selalu seGROUP ngan dia.
tuptup, dengar assingment kitaorang da siap, 
mmg seronok la kan, haha
ttbe pat markah free, x payah kua kan peluh pon

ak paling suke pic ne. terbaek. haha

AKU NAK CAKAP

benda yang paling best yang muncul dalam hidup aku bila aku dapat kawan dengan dia. rasa macam dalam mimpi lak kan.
dia ta macam kawan-kawan aku yang lain.
x sangke pat jumpe kawan cam dia.
dia ne la, yang suke kutuk mengutuk aku,
tapi dalam kutukan dia tue, aku tahu, dia nak nasihat aku.
suke kondem aku, tapi dalam kondem dia tue aku tahu, dia nak aku yakin kat diri aku sendiri. x payah nak harap kan orang lain. selalu paksa aku buat benda yang aku ta suke sekarang.such as baca buku, kemaskan tulisan, tasmik sampai abis. ajar aku sebut huruf hijaiyah ngan betul. hahah..
sumpah, kalau tade dia, berkemungkinan aku lingkup untuk semester 2. n yang pasal tasmik 2,klw ko x pakse ak, myb aku kne repeat untuk sem depan.








TERIMA KASIH SAHABAT..
aku harap kekamcengan kita dapat dikekalkan sampai bila-bila..
amin ..!


peace no war !


entry nie ditulis ikhlas dari hati ke hati..
tiada langsung unsur paksaan . :)

1 comment:

  1. untung la kau dapat kawan cmtuh . ak pon nk gk ! ;p
    lalalalalalalalaa


    :')

    ReplyDelete